Endoblog

Árvai Nóra, pszichológus, jógaoktató, író és endometriózisból gyógyult nő életképei, avagy van élet az endometriózis után!

Friss topikok

Címkék

2012 (2) 5tanácsadás (1) actually (1) adatok (1) adenomiózis (1) advent (3) ajándék (2) allen (1) álom (1) antibiotikum (1) anyaság (1) apple (1) árvai (1) awareness (1) baba (1) babmappa (1) banánhajó (1) barátság (1) bejegyzés (1) betegség (1) blog (1) blogolás (1) bölcsesség (1) boldog (1) búcsú (1) búcsúlevél (1) célok (1) chloé (1) cica (1) csonthártya (1) dal (1) diagnózis (1) diéta (4) díszek (1) dr. (1) ebéd (1) edzés (1) egészség (1) egyedül (1) egyetem (1) együtt (1) éjfélkor (1) elmélet (1) élmény (1) előfordulási (1) endó (1) endo (1) endoblog (3) endoblog.hu (1) endometrióis (1) endometriosis (1) endometriózis (29) endometriózis diéta. (1) év (2) éves (1) e book (1) fáj (1) fájdalom (6) fájdalomcsillapítás (2) félelem (1) férj (1) fogadalmak (1) fogorvos (1) futás (1) futóverseny (1) golden (1) görcs (1) görcsök (1) gyógyítás (1) gyógyszer (1) gyógyulás (3) gyógyvíz (1) gyulladás (2) hála (1) hangulat (1) hasi (1) háztartás (1) hellókarácsony (1) hellokarácsony (2) honlap (1) honti (1) inspiráció (1) inspiráló (1) írás (2) írd (1) írj (1) jobs (1) jóga (2) kapcsolat (1) karácsony (2) karácsonyi (1) kati (1) kép (1) képek (1) két (1) kezdőknek (1) kezelés (2) ki (1) kialalulás (1) kifejező (1) kiscica (1) kismama (1) kismedencei (1) kitartás (1) köles (1) kölyök (1) könnyek (1) konyha (1) könyv (1) köszönet (1) koszorú (1) közösség (4) kreatív (1) kukactorta (1) kúra (1) kutya (1) laparoszkópos (1) last (1) levél (1) love (1) macska (1) magadból (1) magyarország (1) meglepetés (1) méh (2) méhem (1) mellrák (1) menopauza (1) menstruáció (1) mentés (1) menü (2) minute (1) moxa (2) moxaterápia (2) mozgás (1) munka (1) műtést (1) műtét (1) név (1) (1) nőgyógyász (1) női (3) nők (2) nóra (1) northrup (1) novella (1) nyílt (1) ok (1) oktató (1) örökbefogad (1) panaszok (1) pár (1) párizsban (1) párkapcsolat (1) penna (1) pictures (1) pocket (1) potyautas (1) pszichológus (2) receptek (1) remény (1) retriver (1) segítség (2) sikoly (1) sírás (1) sors (1) sport (1) steve (1) szabadnap (1) szájsebészet (1) székelési (1) szilveszter (2) szövődmény (1) születésnap (1) szülinap (1) támasz (1) tapasztalat (1) táplálkozás (1) társ (1) termálvíz (1) termékeny (1) természetes (2) test (1) továbbképzés (1) tünetek (2) túra (1) új (2) újjászületés (1) ünnep (2) úszás (1) vásár (1) vasárnap (1) vega (1) vegán (1) vendégség (1) verseny (1) vérzés (1) videó (1) vírus (1) vizelési (1) vizualizáció (1) wellness szálloda (1) woody (1) wordpress (1) Címkefelhő

Szülinapoztunk

2011.11.18. 10:28 - arvainori

Címkék: születésnap ünnep ajándék hangulat diéta éves két görcs köles endometriózis kukactorta

Szinte már-már nem is tudnék nagyobb közhellyel indítani, mint azzal, hogy hihetetlen sebességgel repül az idő. Tegnap két éves lett a kisfiam. Amikor visszaemlékszem az első születésnapjára, a boldog öröm helyett az rémlik fel előttem, mennyire görcsölt a hasam, hogy tortakészítés közben a jövő héten rám váró méhnyálkahártya leégető műtéten gondolkodtam, hogy ajándékvásárlás közben négyszer rohantam az áruházi mosdóba betétet cserélni. Persze a kicsi akkor is boldog volt, két kézzel tolta a pufi kis pofijába a tortát, és nagyon örült az ajándékoknak, a máig nagyon szeretett piros lábbal hajtós autónak és a járássegítőnek. Csak én voltam rémült és végtelenül szomorú.

Hálás vagyok, amiért idén más hangulatban ünnepelhettünk. Igyekeztem mókás, egészséges és mégis finom születésnapi tortát készíteni, így esett a választásom a Kukactortára. Nagyon egyszerű elkészíteni, a fő alapanyag a köles, amit kétszeres vízben kell puhára főzni. A mazsolát, aszalt szilvát egy órára narancslébe áztattam, leturmixoltam, majd hozzákevertem a köleshez és hagytam kihűlni. Könnyen formázható masszát kaptam, amiből gombócokat gyúrtam, amiket vagy reszelt csokiban, kókuszreszelékben vagy aprított mandulában forgattam meg. A gombócokból kukac alakot formáltam, bio csokis bulátából csináltam szemet, almahéjból szájat. Szerintem jól sikerült, nézzétek:

Mivel sem tejterméket, sem tojást, cukrot nem tartalmaz, könnyedén beilleszthető az endometriózis diétába is, laktató, tápláló, és igazán ízletes finomság. Benikénél is volt sikere. együtt fújtuk el a gyertyát, és bár nem tudom, mit kívánt, de egy biztos, szuper ajándékokkal kényeztettük el. Volt ott plüss golden retriver, feliratos vagány póló, Varró Dani verseskötet, bilikönyv, kisautó, horgászjáték a Fakopáncsból, Verdákos fürdőjáték szett, színezőkészlet,macis homokóra a fogmosáshoz, szóval mindenféle mókás dolog, amelyek felfedezésével pillanatok alatt elröppent a délután. Amint sikerül megbirkóznom a technika ördögével mutatok még néhány képet az önfeledt játékról és a gyertya elfújásról.Drága kicsi fiam, még sok-sok-sok ilyen boldog születésnapot kívánok!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://endomvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr943391717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása