Endoblog

Árvai Nóra, pszichológus, jógaoktató, író és endometriózisból gyógyult nő életképei, avagy van élet az endometriózis után!

Friss topikok

Címkék

2012 (2) 5tanácsadás (1) actually (1) adatok (1) adenomiózis (1) advent (3) ajándék (2) allen (1) álom (1) antibiotikum (1) anyaság (1) apple (1) árvai (1) awareness (1) baba (1) babmappa (1) banánhajó (1) barátság (1) bejegyzés (1) betegség (1) blog (1) blogolás (1) bölcsesség (1) boldog (1) búcsú (1) búcsúlevél (1) célok (1) chloé (1) cica (1) csonthártya (1) dal (1) diagnózis (1) diéta (4) díszek (1) dr. (1) ebéd (1) edzés (1) egészség (1) egyedül (1) egyetem (1) együtt (1) éjfélkor (1) elmélet (1) élmény (1) előfordulási (1) endó (1) endo (1) endoblog (3) endoblog.hu (1) endometrióis (1) endometriosis (1) endometriózis (29) endometriózis diéta. (1) év (2) éves (1) e book (1) fáj (1) fájdalom (6) fájdalomcsillapítás (2) félelem (1) férj (1) fogadalmak (1) fogorvos (1) futás (1) futóverseny (1) golden (1) görcs (1) görcsök (1) gyógyítás (1) gyógyszer (1) gyógyulás (3) gyógyvíz (1) gyulladás (2) hála (1) hangulat (1) hasi (1) háztartás (1) hellókarácsony (1) hellokarácsony (2) honlap (1) honti (1) inspiráció (1) inspiráló (1) írás (2) írd (1) írj (1) jobs (1) jóga (2) kapcsolat (1) karácsony (2) karácsonyi (1) kati (1) kép (1) képek (1) két (1) kezdőknek (1) kezelés (2) ki (1) kialalulás (1) kifejező (1) kiscica (1) kismama (1) kismedencei (1) kitartás (1) köles (1) kölyök (1) könnyek (1) konyha (1) könyv (1) köszönet (1) koszorú (1) közösség (4) kreatív (1) kukactorta (1) kúra (1) kutya (1) laparoszkópos (1) last (1) levél (1) love (1) macska (1) magadból (1) magyarország (1) meglepetés (1) méh (2) méhem (1) mellrák (1) menopauza (1) menstruáció (1) mentés (1) menü (2) minute (1) moxa (2) moxaterápia (2) mozgás (1) munka (1) műtést (1) műtét (1) név (1) (1) nőgyógyász (1) női (3) nők (2) nóra (1) northrup (1) novella (1) nyílt (1) ok (1) oktató (1) örökbefogad (1) panaszok (1) pár (1) párizsban (1) párkapcsolat (1) penna (1) pictures (1) pocket (1) potyautas (1) pszichológus (2) receptek (1) remény (1) retriver (1) segítség (2) sikoly (1) sírás (1) sors (1) sport (1) steve (1) szabadnap (1) szájsebészet (1) székelési (1) szilveszter (2) szövődmény (1) születésnap (1) szülinap (1) támasz (1) tapasztalat (1) táplálkozás (1) társ (1) termálvíz (1) termékeny (1) természetes (2) test (1) továbbképzés (1) tünetek (2) túra (1) új (2) újjászületés (1) ünnep (2) úszás (1) vásár (1) vasárnap (1) vega (1) vegán (1) vendégség (1) verseny (1) vérzés (1) videó (1) vírus (1) vizelési (1) vizualizáció (1) wellness szálloda (1) woody (1) wordpress (1) Címkefelhő

Kedves Naplóm!

2012.02.06. 14:13 - arvainori

Sziasztok!

 

Régi szép idők, amikor még eszünkbe sem jutott blogolni...Amikor még kézzel írtunk, tollal-ceruzával véstük a titkos sorokat a lakattal védett, kincset érő naplónkba.Ha jól emlékszem, az én első naplóm abszolút nőcis volt, rózsaszín kívül-belül. Bár most már magam is leginkább- sőt , valljuk be, gyakorlatilag mindennap és mindenhol- billentyűzetet és monitort használok ahhoz, hogy számot vessek a gondolataimmal. Megrögzött pötyögő létemre azonban múlt hét pénteken mégis történt valami...szerelembe estem!:-)

 

Pedig csak névjegykártyát csináltatni ugrottam be a Lurdy Házba. Természetesen- ha már  úgyis ott vagyok alapon- bementem a könyváruházba is,egy újabb Bogyó és Babóca kötetért. Ott történt...Nem, nem az eladó fiú vett le a lábamról, hanem egy állvány, ami mellett már sokszor elsétáltam, de figyelemre sem méltattam. Most viszont rápillantottam, odaléptem, és abban a pillanatban kész voltam...Naplót vettem. Egyszerre hármat. (Csak remélni tudom, hogy az uram nem fogja olvasni ezt a bejegyzésemet...:-)  De nem ám akármilyen naplókat, hanem tematikusakat: egy nagy márka nemrégiben előállt a "passions" nevű kollekciójával, így én most gazdagabb lettem (vagy szegényebb,attól függ:-)) egy kutyabolondoknak, egy fitness-wellness mániákusoknak és egy könyvmolyoknak szóló naplóval.  a kutyásban rögzíthetem a legkedvesebb élményeimet az ebbel, fényképeket, kiállítási eredményeket, személyes történeteket örökíthetek meg benne, illetve  a kutyás barátok adatait, elérhetőségeit, stb. A könyves naplóban minden általam elolvasott könyvnek megvan a maga helye, idézeteket, gondolatokat, inspiráló, ihletet vagy erőt adó tartalmakat jegyzetelhetek ki. A wellness-ben pedig szorgosan írkálhatom melyik nap mit főztem, kotyvasztottam otthon, milyen alapanyagokból, hol vásároltam, és mit/hol/mennyit edzettem. Egyszerűen imádom őket. Most már értitek, miért nem jelentkeztem pár napig sem itt, sem a szakmai blogomon. Nem arról van szó, hogy nem írtam, sőt, rengeteget! Csak éppen tollal.

És még valami: nagyon úgy fest, egy kissé túl sok "passionom" van. Igaz, nem vettem meg se a kertészkedőset, se a borászatit, de a macskás napló ott maradt a boltban.Nem maradt rá pénzem...:-) ezt csak úgy, mintegy mellékesen jegyeztem meg, ha esetleg valaki nagyon meg szeretne lepni valamivel...:-DDD

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://endomvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr784071901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása