Endoblog

Árvai Nóra, pszichológus, jógaoktató, író és endometriózisból gyógyult nő életképei, avagy van élet az endometriózis után!

Friss topikok

Címkék

2012 (2) 5tanácsadás (1) actually (1) adatok (1) adenomiózis (1) advent (3) ajándék (2) allen (1) álom (1) antibiotikum (1) anyaság (1) apple (1) árvai (1) awareness (1) baba (1) babmappa (1) banánhajó (1) barátság (1) bejegyzés (1) betegség (1) blog (1) blogolás (1) bölcsesség (1) boldog (1) búcsú (1) búcsúlevél (1) célok (1) chloé (1) cica (1) csonthártya (1) dal (1) diagnózis (1) diéta (4) díszek (1) dr. (1) ebéd (1) edzés (1) egészség (1) egyedül (1) egyetem (1) együtt (1) éjfélkor (1) elmélet (1) élmény (1) előfordulási (1) endó (1) endo (1) endoblog (3) endoblog.hu (1) endometrióis (1) endometriosis (1) endometriózis (29) endometriózis diéta. (1) év (2) éves (1) e book (1) fáj (1) fájdalom (6) fájdalomcsillapítás (2) félelem (1) férj (1) fogadalmak (1) fogorvos (1) futás (1) futóverseny (1) golden (1) görcs (1) görcsök (1) gyógyítás (1) gyógyszer (1) gyógyulás (3) gyógyvíz (1) gyulladás (2) hála (1) hangulat (1) hasi (1) háztartás (1) hellókarácsony (1) hellokarácsony (2) honlap (1) honti (1) inspiráció (1) inspiráló (1) írás (2) írd (1) írj (1) jobs (1) jóga (2) kapcsolat (1) karácsony (2) karácsonyi (1) kati (1) kép (1) képek (1) két (1) kezdőknek (1) kezelés (2) ki (1) kialalulás (1) kifejező (1) kiscica (1) kismama (1) kismedencei (1) kitartás (1) köles (1) kölyök (1) könnyek (1) konyha (1) könyv (1) köszönet (1) koszorú (1) közösség (4) kreatív (1) kukactorta (1) kúra (1) kutya (1) laparoszkópos (1) last (1) levél (1) love (1) macska (1) magadból (1) magyarország (1) meglepetés (1) méh (2) méhem (1) mellrák (1) menopauza (1) menstruáció (1) mentés (1) menü (2) minute (1) moxa (2) moxaterápia (2) mozgás (1) munka (1) műtést (1) műtét (1) név (1) (1) nőgyógyász (1) női (3) nők (2) nóra (1) northrup (1) novella (1) nyílt (1) ok (1) oktató (1) örökbefogad (1) panaszok (1) pár (1) párizsban (1) párkapcsolat (1) penna (1) pictures (1) pocket (1) potyautas (1) pszichológus (2) receptek (1) remény (1) retriver (1) segítség (2) sikoly (1) sírás (1) sors (1) sport (1) steve (1) szabadnap (1) szájsebészet (1) székelési (1) szilveszter (2) szövődmény (1) születésnap (1) szülinap (1) támasz (1) tapasztalat (1) táplálkozás (1) társ (1) termálvíz (1) termékeny (1) természetes (2) test (1) továbbképzés (1) tünetek (2) túra (1) új (2) újjászületés (1) ünnep (2) úszás (1) vásár (1) vasárnap (1) vega (1) vegán (1) vendégség (1) verseny (1) vérzés (1) videó (1) vírus (1) vizelési (1) vizualizáció (1) wellness szálloda (1) woody (1) wordpress (1) Címkefelhő

Fegyencedzés és Bollyrobics:-)

2012.02.25. 13:03 - arvainori

Sziasztok!

 

Képzeljétek, új kedvencem van. Azt hiszem, már említettem, hogy a hétköznapok rendjébe nálam csak és kizárólag az itthoni testmozgás jöhet szóba. Az viszont kíméletlenül minden nap:-) Lassan két és fél éve van ez így, úgyhogy elképzelhetitek, mennyire unom már az összes Réka és Alexandra dvd-t...No meg az online edzőtermek kínálatát is betéve tudom már. Unalmas, monoton és egy ideje már fejlődni sem igen fejlődtem tőlük, hiába csináltam egyre nagyobb intenzitással vagy kicsit nagyobb súllyal. Persze ha néha-néha időm engedi, próbálom színesíteni a palettát futással és úszással, de bevallom, azt is utálom, az uszodákban oda-vissza róni a hosszokat, meg télen, hidegben futni...Megcsinálom, persze, mert muszáj, de elvileg a mozgásnak valami élvezet-féle célja is lenne, legalábbis ezt olvastam...:-DD

Folyamatosan próbálkoztam tehát jó ideje az újdonságok felkutatásával, rendeltem body Balls dvd-t, body art dvd-t, zumbáztam, flirty girl (:-)) táncoltam, boot camp tornáztam, kickboxoltam, zumbáztam, niáztam,teljesen nyakatekert őrült jógákat is kipróbáltam. A mélypont egyértelműen a  hastánc volt, aztán már majdnem feladtam, amikor megtaláltam a Nagy Ő-t , vagyis a Nagy Őket. Egy kisebb térdsérülés után ugyanis egy kicsit visszább kellett vennem a tempóból. Lightosabb mozgásformák után néztem, és már előre húztam a szám, itt nem lesz izzadtság, sem kellemes fáradtságérzet, vagy amit imádok, a mozdulni- sem tudok -soha- többé- érzés:-) De jobb híján, belevágtam, pilates és callenetics dvdket rendeltem és láss csodát: tetszett!

Először nem gondoltam volna, hogy bármit is érezni fogok abból az edzésből, amit úgy reklámoznak, hogy "Hogyan őriztem meg az alakomat hatvanon felül is?", de tényleg megdolgoztatta azokat az izmaimat is, amelyeknek a létezéséről nem is tudtam ezidáig.:-) Aztán újra keményíthettem, felfedeztem magamnak a Fegyencedzést, amelyet Paul "Coach" Wade fejlesztett ki a hosszú börtönévek alatt, és amelyben kizárólag a saját testsúlyunkat használjuk fel a gyakorlatok kivitelezése során, ezenkívül beszereztem egy kis kettlebellt is a Tactical Shoppól. Ellestem a férjemtől néhány gyakorlatot, és lengetem én is ezerrel a bellemet.Igaz ,csak hat kilós, de ha most sokan megköveznek is, én tartom a  nézetemet, miszerint nagy súlyokkal ne dolgozzanak a nők...Igen, engem is próbáltak meggyőzni az ellenkezőjéről, de mindahányan úgy néztek ki, mint anno az NDK-s úszónők...:-)

De az igazi sláger, amitől teljesen kész vagyok, az a Bollyrobics. Kristóf hozott indiai útjairól jó pár bhangra zenét, amiket hosszabb autós tripjeink során szoktunk hallgatni, illetve néhány bollywoodi filmet is megmutatott. Akkor még nem sejtettem hogy ez lesz a végzetem...:-) Az e filmekben szereplő táncjelenetekkel jelent meg nemrégiben egy dvd, amely lépésről lépésre begyakoroltatja a mozdulatokat, aztán pedig jöhet a tánc a hangulatos zenére. Lehet csípőt rázni, mudrákat formázni az ujjakkal és fátyollal tekergőzni, hajat dobálni, közben pedig hatalmasakat nevetni. A jó kondi szinte csak mellékhatás.

Szóval, továbbra is maradok az otthoni edzés elkötelezett híve, mert ez a  lehető leg költség- és időtakarékosabb megoldás, a dvdt berakhatom hajnalok hajnalán vagy amikor alszik a gyerek, nem vagyok semmilyen órarendhez kötve, nem kell messzire mennem a mozgásért, ráadásul most egy ideig szerintem megint nem lesz számomra unalmas.:-)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://endomvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr94201965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása