Endoblog

Árvai Nóra, pszichológus, jógaoktató, író és endometriózisból gyógyult nő életképei, avagy van élet az endometriózis után!

Friss topikok

Címkék

2012 (2) 5tanácsadás (1) actually (1) adatok (1) adenomiózis (1) advent (3) ajándék (2) allen (1) álom (1) antibiotikum (1) anyaság (1) apple (1) árvai (1) awareness (1) baba (1) babmappa (1) banánhajó (1) barátság (1) bejegyzés (1) betegség (1) blog (1) blogolás (1) bölcsesség (1) boldog (1) búcsú (1) búcsúlevél (1) célok (1) chloé (1) cica (1) csonthártya (1) dal (1) diagnózis (1) diéta (4) díszek (1) dr. (1) ebéd (1) edzés (1) egészség (1) egyedül (1) egyetem (1) együtt (1) éjfélkor (1) elmélet (1) élmény (1) előfordulási (1) endó (1) endo (1) endoblog (3) endoblog.hu (1) endometrióis (1) endometriosis (1) endometriózis (29) endometriózis diéta. (1) év (2) éves (1) e book (1) fáj (1) fájdalom (6) fájdalomcsillapítás (2) félelem (1) férj (1) fogadalmak (1) fogorvos (1) futás (1) futóverseny (1) golden (1) görcs (1) görcsök (1) gyógyítás (1) gyógyszer (1) gyógyulás (3) gyógyvíz (1) gyulladás (2) hála (1) hangulat (1) hasi (1) háztartás (1) hellókarácsony (1) hellokarácsony (2) honlap (1) honti (1) inspiráció (1) inspiráló (1) írás (2) írd (1) írj (1) jobs (1) jóga (2) kapcsolat (1) karácsony (2) karácsonyi (1) kati (1) kép (1) képek (1) két (1) kezdőknek (1) kezelés (2) ki (1) kialalulás (1) kifejező (1) kiscica (1) kismama (1) kismedencei (1) kitartás (1) köles (1) kölyök (1) könnyek (1) konyha (1) könyv (1) köszönet (1) koszorú (1) közösség (4) kreatív (1) kukactorta (1) kúra (1) kutya (1) laparoszkópos (1) last (1) levél (1) love (1) macska (1) magadból (1) magyarország (1) meglepetés (1) méh (2) méhem (1) mellrák (1) menopauza (1) menstruáció (1) mentés (1) menü (2) minute (1) moxa (2) moxaterápia (2) mozgás (1) munka (1) műtést (1) műtét (1) név (1) (1) nőgyógyász (1) női (3) nők (2) nóra (1) northrup (1) novella (1) nyílt (1) ok (1) oktató (1) örökbefogad (1) panaszok (1) pár (1) párizsban (1) párkapcsolat (1) penna (1) pictures (1) pocket (1) potyautas (1) pszichológus (2) receptek (1) remény (1) retriver (1) segítség (2) sikoly (1) sírás (1) sors (1) sport (1) steve (1) szabadnap (1) szájsebészet (1) székelési (1) szilveszter (2) szövődmény (1) születésnap (1) szülinap (1) támasz (1) tapasztalat (1) táplálkozás (1) társ (1) termálvíz (1) termékeny (1) természetes (2) test (1) továbbképzés (1) tünetek (2) túra (1) új (2) újjászületés (1) ünnep (2) úszás (1) vásár (1) vasárnap (1) vega (1) vegán (1) vendégség (1) verseny (1) vérzés (1) videó (1) vírus (1) vizelési (1) vizualizáció (1) wellness szálloda (1) woody (1) wordpress (1) Címkefelhő

BolDOG születésnapot!

2012.01.17. 14:07 - arvainori

Címkék: kutya golden chloé retriver

Nagy nap a mai, kiskutyánk, Chloé ugyanis ma töltötte be élete első évét. Mesélhetne ő is erről az elmúlt évről, nem keveset, álljon itt most egy rövid összefoglaló Chloé blogjából.

GOLDENBLOG

 

 Soltvadketen születtem, a képen 7 hetes vagyok. Már ekkor tökéletesen tisztában voltam azzal, hogy én vagyok a világ közepe.

 

 

Amikor a gazdiékhoz kerültem, 9 hetes voltam. Nagyon hamar beilleszkedtem és nagyon megszerettük egymást. A képen a legkisebb gazdimmal, Benivel bújunk össze.

 

 

 

 

 Anya sok mindenre megtanított, így nagyon hamar okos kutya lettem.

 

Ez volt életem első utcai sétája. Mennyi izgalmas illat!

 

 

 

 

 

 

Sajnos életemnek ebben az első időszakában nagyon sokat betegeskedtem. Rengeteget kellett állatorvoshoz járnom, volt, aki azt tanácsolta gazdiéknak, hogy altasson el. Na, akkor nagyon megijedtem, de szerencsére gazdiék nem adták fel. És milyen jól tették! Ezen a képen éppen egy éjszakai rosszullétemet követően kapom az ügyeleten az infúziót.

 

 

 

Szerencsére ezeket a megpróbáltatásokat jól viseltem, egyébként is igyekszem a szép élményekre koncentrálni. Az például nagyon szuper volt, amikor nálunk jártak a tesóim vendégségben, és egy hatalmasat labdáztunk.

 

 

Nagyon szófogadó, jó kutyussá cseperedtünk mindannyian. No persze főleg én:-) Olyan okos és szép vagyok, hogy februárban anya még kiállításra is el fog vinni. mondjuk azt mondta, előtte fürdenem kell majd. Lehet, erre nem leszek hajlandó. Goldi létemre gyűlölöm a vizet. Egyszer kiskoromban beleestem a  Velencei-tóba, ezt azóta sem sikerült feldolgoznom. De a vadászösztönöm, az igazi goldenes, reszketnek is a dunaparti kacsák, amikor gazdiékkal arra járok!:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

Jól festek, igaz?:-)  Anya már a tenyésztésen gondolkodik... bár elég későn érő típus vagyok, még mindig nem jött meg:-)

Ma van a születésnapom. Anya este tart egy jógaórát a városban, ha onnan hazaér, akkor akkor lesz egy kis ünneplés. Ha jól értesültem, persze...:-)

Kaptam egy szép üdvözlő lapot is Soltvadkertről:

 

Vajon mi az a sütiszerű ott a jobb sarokban? Remélem, este kiderül! Addig is megpróbálok továbbra is jó kutya maradni, hátha akkor kapok magam mellé egy pasit. Nagy az a kutyaház, elférnénk ketten is benne...

A bejegyzés trackback címe:

https://endomvolt.blog.hu/api/trackback/id/tr653570712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása